vineri, 18 martie 2011

Inceputul...

Mda...am inceput si eu cu blogu'...am facut acest blog pt. a discuta cu voi despre diferite teme(politica,jocuri,prieteni,masini,capace de canal si din astea).Nu ma intrebati de titlu pt. ca face o referire directa la tara noastra.La noi in tara toata lumea se "bate" pt a ajunge la palatul Cotroceni pt. a fura cat mai mult(pacat ca Basescu doar ordona da' nu fura nimic)...Da' ajunge cu politica ca nu toata lumea are chef sa citeasca chestii din astea.Jocuri...nimic interesant... a aparut Crysis 2 azi pe flilelist.ro da nu ma impresionat ...imi pare rau ca nu au imbunatatit jocu' cu nimic astia de la EA da merge de plictiseala(fara suparare Radu(random guy))A era sa uit is din Cluj pt. cine nu ma stie:P...Bun am terminat(cred) cu introducerea.Acuma sa imi dau drumu' la nervi.Cum si-a permis unguru ala din Miercurea Ciuc sa il spanzure pe craietelu' muntilor(Avram Iancu) in fata la niste copii???Nu i de mirare ca odraslele maghiarilor ajung sa fie revolutionari cu pretentii(autonomia judetelor "maghiare").Pacat ca miercuri reprezentantu'(parerea mea) nostru direct acolo la Bucuresti nu  a zis nimic din cauza la maghiarii aia de la UDMR(whatever).Sa va zic ce am facut azi:NIMIC IMPORTANT.Am fost racit si am stat acasa toata saptamana(NO SCHOOL!!!!!).M-am trezit si am deschis televizoru' si am inceput sa fac un giro la canale==>nimic interesant.Il sun pe Radu:"Ba vii la mine?Radu:"nu ca nu am chef..."Eu:"Ok...Atunci ne vedem afara?"Radu:"Da....Ne vedem la 4".Dupa ce am incheiat convorbirea mi-am facut Crysis 2 si am incput sa ma joc...Dupa 3 ore ravasitoare de Crysis m-am plictisit si am mers sa dau de mancare la porumbei niste paine.Dupa ce am mai pierdut vremea prin casa am vazut la ceasu de la telefon ca e 16:15 si ca am un apel pierdut de la Radu.Mi-am dat seama ca ma sunat sa ma duc afara.M-am dus si am "barfit" cu Radu si Dia(random girl).Am ajuns acasa si m-am hotarat sa imi fac si eu blog...Cam atat am sa va zic(pe astazi).A si uitati-va la asta si dati like pt. trebuie sa fii tampit rau de tot sa nu iti placa asa ceva http://www.youtube.com/watch?v=zDlO1YTEcBc&feature=relatedHai bau ca om mai vorbi cand oi mai scire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu