sâmbătă, 19 martie 2011

Arzo focu' nostalgie

Ba azi mo apucat o suparare(la dracu si vremea asta).Ma trezesc(normal deschid televizoru' care era pe Antena 3).Il aud pe comandantu' sef(tata)ca sa fiu gata pana la 11 daca vreau sa ma duc cu el.Eu am intrebat unde ca unde mergem...El imi raspunde repede ca sa fiu gata!Eu am zis ok.Mananc dupa care ma mai joc un pic de Crysis 2 ca sa mai pierd timpu' pana la 11.Normal ca se face ora 11 si tata nu vine sa ma ia sa mergem si mai stau pana la 11:30 si il sun sa vad pe unde i si el imi spune ca acuma vroia sa ma sune si ca i in parcare si sa cobor.Imi iau haina si am plecat.Cand ajung in masina normal ca il intreb pe tata unde vom merge iar imi spune ca mergem sa ne intalnim cu patronu' da la Obseison.Eu stiam ca erau prieteni buni da nu credeam ca o sa ajung sa il cunosc si eu.Da nu am mers in clubu' mare ci in Lounge.No bun ajungem si cum am intrat m-au lovit amintiriile de la banchet cu colegii din a-9-a C de la Sincai....Cum o spart Lavinia sticla:)):)):)):))!!!(sorry Lavi)Si m-am asezat pe un scaun si m-am ganidt aproape la toti...Cum radeam eu cu Clau,Emiliano si cu Ciu:))Cum ne-am batut cu hartie si cu coji de portocala la ora aia de fizica:))Cum comentam meciurile cu Bogdan...Cum ma "certam" eu cu Pitzi Mare(Ioana) si cu Pitzi Mica(Carla).Cum "barfeam" eu cu Anto in drum spre casa pe 25,7 sau 6.Cum povesteam cu Lore despre tot felu.Cum povesteam cu Bianca(nu blonda)si cu Loxi la toate orele la care stateau in fata mea.Cum protestam cu Alisia la ora de engleza toate nemultumirile legate de scoala sau de viata de zi cu zi.Cum o enervam eu pe papusa blonda(Ale).Cum radeam cu totii pe care i-am enumerat mai sus de Gina de raspunsurile ei date la orele lui Hortensia:))A si sa nu uit elita:ALEX.Poate persoana cu care m-am inteles cel mai bine(am spus poate).Cat radeam cu el cand eram la muzica,la romana...Cam atat depre nostalgie...Nu mai am de zis ca ma strapung emotiile;)
Hai bau ca om mai vorbi cand oi mai scriehttp://www.youtube.com/watch?v=2MXMOef2IRQ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu