luni, 21 martie 2011

O zi cu Paul la scoala

Ba da nu mai pot de atata plictiseala...la momentul cand am inceput sa scriu eram la fizica si povesteam cu Paul(my mad&evil friend)despre patologie(aia care se ocupa cu mortii).Aaa si am uitat Paul arunca un pix in sus sa loveasca neonul(interesant asai?).Pt.mine o zi la scoala e o zi de tortura din cauza plictiselii(noroc ca il am pe Paul ca ne mai face sa radem pe noi astia din spate).La geogra i teroare...profa i ok ca da note mari cand te asculta da da niste dume de rade numa ea.A si la religie am avut de presentat un proiect despre Avram Iancu(ideea lui Sergiu)ca cica ni model in viata.Da trece si ziua asta cu chiu cu vai...Sa stai o zi cu bolundu' asta de Paul si te tampesti(mi-am format un sistem imunitar la cretinatatile zise de el).Azi dupa episodul cu pixul so apucat sa vorbeasca politicos(injura de toti dumnezaii si te cruceai de ce scotea pa gura).In concluzie e Paulino(asa i zic eu de pe a-7-a).Dupa scoala m-am dus la sala ca de obicei cu sEe si cu Radu si ne-am facut programu'(azi am avut biceps si piept).Oricum va voi mai scrie despre viata pe care mio voi petrece la scoala...Hai bau ca om mai vorbi cand oi mai scrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu