miercuri, 30 martie 2011

Vrajeala de buftea

Scuze ca nu am scris ieri pa blog da nu aveam chef de nici o culoare...Ieri dupa am scris tema la romana m-a sunat varu' meu sa cobor ca daca aveam chef sa ma duc cu el pana in oras.Eu am acceptat sa ma duc cu el da i-am spus ca daca ma duce dupa aia sa ma lase p-afara.A zis ok.Si am coborat dupa care am mers pana in zorilor la un prieten de al lui.Nu are rost sa spun toata conversatia ca nu i asa importanta da acolo am auzit pt prima data vorba "vrajeala de buftea".E interesanta gruparea de cuvinte.O voi folosi...Paul e fericit ca o fumat doua Pall Mall albastru primit de la sEe.Am luat un punct la romana ca nu miam adus jurnalul de lecturi(pe care oricum nu mi-l voi face never ever).La ora de romana,din cauza plictiselii,am inceput sa vb cu Paulino despre fetele din clasa...Eu despre despre fete in general iar Paulino despre...na va dati voi seama.Avem fete frumoase in clasa(parerea mea)numa ca se barfesc de domne feri(is fete)...Da e ok...Le va trece ca doar is colege...Ieri la engleza Paulino ne zicea il vede pa bunuso...si noi radeam de el de ne imprastiam.Macar a castigat Romania meciu cu Luxemburg!Cam atat pe ziua pe azi...Hai bau ca om mai vorbi cand oi mai scrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu