joi, 31 martie 2011

Astazi prin clasa...

Da deci astazi prin clasa nu s-a intamplat nimic special...pana la ora de geografie.Dupa ce m-a ascultat profa in sfarsit dupa multe esecuri...ma refer ca ba sa baga cineva in fata mea,ba nu avea timp,ba nu avea chef...da ma ascultat si am luat 10.La sfarsitul orei fetele i-au dat lui Wali o geanta foarte mare,naste ochelari de libelula(de aia cu lentile cat o copita de cal) o bratara.si o coredeluta.Daca il vedeam pa strada nu il recunosteam.Profa o zis ca i face poza si normal ca m-am bagat si eu si i-am facut.A dracului ca o fost atent si dupa ce si-a dat "podoabele" jos a fugit dupa mine sa stearga poza.Normal ca nu l-am lasat!Poate pun poza pe Flickr sau pe imageshack... mai vedem.Deocamdata e la loc sigur in calculatou' meu si nu o dau la nimeni!Te asigur eu Wali daca citesti.Inainte de ora de geogra am avut bio cu Anda(cea mai tare profa din scoala).Tare ma refer ca e ca si noi aproape ,are mintea noastra...nici nu stiu cum sa mai zic...in concluzie:e tare.Si cam pe la jumatea orei a venit directoare adjuncta si ne-a spus ca o sa participam la un program educativ in legatura cu adolescenta(bla bla bla).Si dupa aia o inceput Anda sa ne povesteasca tot felu' despre adolescenta.Sa revin...Dupa ce o trecut ora de geogra si dupa ce "m-am luptat" cu Wali sa nu imi sterg poza o venit si sEe si o inceput sa vorbeasca despre cuvintele care se termina in sexual gen heterosexual,homosexual si din astea si numa' il aud pa sEe dintr-o data:"Da ce ma tu esti meteosexual".Cand am auzit nu am stiut cum sa ma opresc din ras.Cum sa zici asa ceva!!!Da dupa ce ne-am calmat am mers si l-am intrebat:"Da ba sEe ce inseamna meteosexual".La care el:"Ba ce va trebe...meteosexulaul-u i ala care se f*** cu prezentatoarele meteo".Cand l-am auzit am crezut ca mor de ras.De-ar fi auzit Radu s-ar fi impuscat pe loc.Dupa ce am avut episodu' cu sEe cu meteosexual-u am avut si noi cica o prezentare a schimbarilor in perioada pubertatii.O venit un dude la noi pe care il chema Alex si era student la psihologie.Dupa ce s-a apucat el sa ne spuna tot felu' de chestii o ajuns la partea cu pilozitatea faciala adica paru' da pa fata...Deci s-o apucat sa ne spuna cum sa ne barberim.Programu' asta era sponsorizat de Gillete si numa despre produsele Gillete o vorbit.Juma' din ora numa despre Gillete ne-a vorbit...Noroc ca m-ai radeam noi prin clasa ca altfel muream de plitiseala....It was a funny day today(very funny)!!!That's all...Hai bau ca om mai vorbi cand oi mai scrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu