vineri, 25 martie 2011

Vineri-cel mai frumos cuvant din cursul saptamanii

Ba ia fiti atenti ce am invatat la T.I.C.Definitii...RSS- este o familie de formate de fluxuri web, specificate în XML şi folosite pentru Web syndication. RSS este folosit (printre altele) pentru ştiri, weblog-uri şi podcasting.Alta...Podcasting este o metodă de distribuție a fișierelor în format multimedia (de obicei fișiere audio dar și video), prin intermediul formaturilor de sindicalizare de conținut RSS și ATOM.Deci vineri...o zi de primavara frumoasa in care pasarelele canta in copac...Bine gata cu chestiile frumoase.Am venit de la educatie fizica(cea mai frumoasa si cea mai asteptata ora a saptamanii)ne-am injurat de toti dumnezaii ca de ce nu dai gol sau ca de ce nu aperi maaaaaa!!!!!!Am trecut cu brio de ora de istorie si cand am inceput sa scriu eram la T.I.C...Langa mine erau 'Dada si de Ale Pop(citeste a IX-a S2).Bine de 'Dada nu am scris da o voi face.Mai avem mate si desen si cata casi c8ptii.Astept cu sufletul la gura meciul de maine al Romaniei(nu sunt microbist)dar sunt roman pana la urma...Maine voi scrie despre meci.Nu sunt eu un comentator foarte bun da voi incerca sa surprind toate fazele meciului...BUn cam atat ...A si is foarte nervos in continuare...Api ca nu stiu ce am....Da cateodata ma calmez....Tre sa vad daca ma suna Radu sa ma cheme la el(normal ca nu ma duc).Si stai sa zic si de ce.Ca mio zis mai demult ca merge la film cu Dia...Si am zis ca vin si eu si da nu stau langa ei...ca stau altundeva in sala...da el ca nu ca eu vreau sa ma duc numa cu ea...i-am zis ca bine si i-am dat pace ca nu avea rost sa imi pun mintea cu el...Stii vorba ceea a mea:"Nu pune niciodata o relatie in fata unei prietenii"...That's all...Hai bau ca om mai vorbi cand oi mai scrie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu