luni, 28 martie 2011

S-a intors Brandusa...

Yep...s-a intors Brandusa(profa de romana).Ba e ok ca macar nu nea controlat tema(pa care oricum nu mio fac,nu mi-am facut-o si nici nu mio voi face).Ma asteptam sa ne ia la controlat caietele...da' am scapat...oricum parca vad ca ne asculta sau ne da test si iar se imbolnaveste.Da gata cu Brandusa...ca destul mio dansat piticii pa creier(m-am enervat)cand am vazut-o...a si doamne da sa se imbolnaveasca din nou(nu e frumos sa doresti cuiva asa ceva da ma intelegeti).Deci meciul de sambata(romania-bosnia)==>un dezastru pt. nationala si pt. fotbalu' romanesc.Macar Razvan Lucescu o incercat sa castige cu cizmele din lot(jucatorii).Sa speram ca macar Luxemburg-ul sa il batem.A si bine ca la geogra nu mo ascultat ca leo ascultat pa Bia si pa Paula...da nu comentez nimic ca is fete si eu is jentleman.Na...ma bucur(is colegele mele pana la urma) ca macar au luat 10...M-am bucurat ca mi-au citit colegii blogu.Poate o sa editez postarea aceea despre colegi sa scriu despre fiecare in parte cate ceva.Cam atat pe azi ca is in pana de idei.Hai bau ca om mai vorbi cand oi mai scrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu