miercuri, 23 martie 2011

Colegii,colegele(a-IX-a S2)

Nu am mai scris pa blog ca na...am avut si eu treburi(nimic interesant).Am fost la scoala si am fost la scoala...dupa scoala m-au chemat colegele mele:X:X(nu folosesc des semne pe de pe mess)sa merge in polus.Am ajuns acasa si le-am spus la ai mei ca ma duc si eu la frecat menta prin polus(serios asa le-am zis).Am mers si am pierdut vremea 3 ore prin polus(macar mi-am luat o carte despre cum sa convingi pe cineva sa iti cumpere ceva).Dar atat despre ce am facut eu azi...ca nu am pus titlul ala dijaba.Imi plac colegii mei.Cred ca avem multe in comun chiar daca cateodata ne ciondanim .Cum sa nu ma inteleg eu cu Paulino meu,cu sEe,cu Vali.Cu blondele(Ale si Bia)(sa nu va suprati:P;)).Cu Dumi si cu Sebi partenerii mei la septica romaneasca.Cu Paula si Roxi "zanele" care vin dimineata si trantesc scaunu' (poate ca sa ma trezeasca pe mine).Cu Tedi care imi urla tot timpu' sa tac.Cu Dianele da pa randu de la perete care ne imbratiseaza si ne fac sa ne simtim mai mult decat colegi.Cu Rares care tot timpu' ne facem sa radem .Cu Iughi care se indura cateodata sa mi-l ia pe Paul de pe cap si care ne da tot timpu' din ce isi ia el.Cu Larisa are incearca tot timpu' sa fie bine intre noi.Cu Madish care e tot timpu' fericita si tot odata e foarte "dura".Cu Paula care tot timpu' incearca sa ne scoata din belelele care le face clasa.Cu"zeul"de Calin.Cu chitaristul de Colcear.Cu Ale Pop care tot timpu' incearca sa rezolve problemele clasei.Cu Traian care mai inveseleste lumea imitand diversi oameni sau personaje.Cu "bolundu" de Chezi.Cu ...cam atat cred(scuze daca am uitat pe cineva).Eu prima data am crezut ca nu ma vor accepta ca nu sunt un "Ghibuist" 100% da au dovedit ca sunt clasa pe care mi-am dorit-o la liceu...Cam atat si sper ca acesti 3 ani jumate sa nu treaca repede ca stiti vorba aia ca anii de liceu is cei mai frumosi.Colegi daca cititi sper sa va placa si lasati commenturi.Hai bau ca om mai vorbi cand oi mai scrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu